Program

08.00 - 09.00 - INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR
09.00 - 10.30 - SESIUNEA 1
Impactul GDPR asupra strategiei de afaceri a companiilor

O dezbatere cu multe informatii utile, interactiune intre participanti si specialistii invitati si raspunsuri la intrebarile cele mai arzatoare pe subiect, cum ar fi:

  • Care sunt principalele modificari introduse de Regulament? Cum afectează aceste modificari activitatea de zi cu zi a societatii? Dar arhitectura IT si masurile de securitate?
  • Cum trebuie abordat efortul de conformare cu prevederile Regulamentului? Cine trebuie sa se ocupe de acest proces: echipa juridica, echipa de IT, directorul de HR, directorul de marketing?
  • Regulamentul prevede ca operatorii trebuie sa poata demonstra ca au urmarit conformarea cu cerintele in domeniul protectiei datelor - ce presupune acest principiu al responsabilitatii?
  • Cum trebuie adaptata structura organizatorica a societatilor pentru a adresa cerintele Regulamentului? Care este rolul responsabilului cu protectia datelor (DPO)?
  • Este necesar consimtamantul pentru toate prelucrarile? Ce alte temeiuri sunt permise?
  • Care va fi regimul prelucrarii datelor de identificare (cod numeric personal, serie si numar act de identitate)?
  • Cum se poate da curs cererilor de acces si restrictionare a prelucrarii?
  • Securitatea datelor a fost ridicata la rang de principiu legal – ce implica aceasta calificare?
  • Cand raspunde operatorul si cand raspunde prestatorul de servicii (imputernicitul) pentru prelucrarea datelor?
  • Cum trebuie gestionate incidentele de securitate ce afecteaza datele cu caracter personal?
  • ALINA SAVOIU
    Sef Birou juridic si comunicare, Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
  • ROXANA IONESCU
    Partener,
    NNDKP
  • CRISTIAN OCTAVIAN GOICEANU
    Director Executiv, Directia Managementul Securitatii si al Continuitatii Afacerii BANCA COMERCIALA ROMANA
  • OANA TERTELEAC
    Enterprise Channel Manager,
    GDPR Advisor Microsoft
10.30 - 11.00 - PAUZA DE CAFEA
11.00 - 13.00 - SESIUNEA 2
Campanii de fidelizare, profilare si micro-targeting

Un studiu de caz aplicat ce aduce in prim plan un proiect real care implica utilizarea datelor. Un exercitiu „live” care arata in ce fel trebuie abordata protectia datelor.

Cazul: O societate din domeniul produselor software (IT S.A.) doreste sa lanseze o campanie de fidelizare pentru clientii finali ai produselor sale. Aceste produse sunt vandute prin parteneri (persoane juridice distincte) ce opereaza platforme online si magazine specializate. In acest sens IT S.A. pune la dispozitia partenerilor o aplicatie cu interfata web prin care se pot inscrie clientii finali (persoane fizice). Clientii vor primi un card de fidelitate, prin intermediul caruia pot primi discount-uri, reduceri cu ocazia zilei de nastere si alte facilitati.

  • IT S.A. doreste sa incurajeze promovarea aplicatiei prin oferirea unor premii angajatilor partenerilor. In acest scop, solicita partenerilor datele angajatilor care doresc sa participe la tombola (nume si prenume, pozitie, magazin/platforma, cod numeric personal).
  • Aplicatia permite analizarea datelor pentru determinarea preferintelor clientilor, iar pe viitor se doreste transmiterea unor oferte personalizate clientilor în functie de profilurile realizate. Aceste activitati vor fi realizate de un prestator de servicii pentru societatea IT S.A.


Ce aspecte trebuie adresate din perspectiva protectiei datelor?

  • Pot fi datele angajatilor dezvaluite catre societatea IT S:A.? Daca da, in ce conditii? E nevoie de consimtamantul angajatilor?
  • Poate fi dezvaluit codul numeric personal in scopul organizarii tombolei?
  • Ce trebuie sa contina informarea clientilor care doresc sa participe la campania de loializare?
  • Trebuie colectat consimtamantul clientilor? In ce modalitate?
  • Ce cerinte tehnice trebuie asigurate de aplicatia de loializare?
  • Se poate realiza profilul clientilor pe baza datelor colectate in campania de loializare? In ce conditii?
  • Se poate realiza micro-targeting (trimiterea de oferte personalizate pe baza informatiilor generate de aplicatie)?
  • Cum trebuie gestionate solicitarile de acces si stergere in contextul proiectului?
  • ROXANA IONESCU
    Partener,
    NNDKP
  • IURIE COJOCARU
    Asociat Senior,
    NNDKP
  • RAZVAN CODREANU
    Partner (Managing Business Development),
    Enersec Technology
Data Protection Conference aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.
Organizator
Partner
Cu sprijinul
Parteneri media
Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii, sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea Politicii privind Fisierele Cookie